31 май 2009

Странна медия

Днес си рових по блоговете, и от Иво, отскочих на Аферата.
Не бях чел скоро там. Първо, разбира се ми нанправи впечатление челната реклама на Яне с разперената си ръка и гръмки призиви...
На второ място ми направи впечатление 2-3 заглавия в които неговото име се спеменаваше - ама така някак с голямо пристрастие. Учудих се и леко се подразних, но нали отдавна не бях влизал тук...

Та в разгара на раздразнението си съзрях една анкета "На кого бихте продали гласа си" и инстинктивно гласувах за моя фаворит. Като разгледах резултата, очаквах да видя Яне на водещо място, и с неразбиране приех водещия резултат "Не пРодавам".... в първия момент.

Очевидно резолюцията на комп-а ми твърде голяма и буквичките ми убяхгваха, но в комбинация с раздразнеинето ми бързото решение на п(Р)одам гласа си ми изиграха лоша шега.

Мога да кажа, че заигравката на Афера е найстина сполучлива и особенно подхожда на идеите на Яне. Вече не се учудвам на новата визия на АФЕРАТА.

И така, да очакваме следващия епизод

Признавам, че рекламата си я бива - възползва се от всичкия напредък на техниката и човешкото въображение (настроение)...

Няма коментари :

Публикуване на коментар